27 Kasım 2013 Çarşamba

Tığ İşi Yeni Sepetler...

Merhabalar
Güpgüzel bir Çarşamba dliyorum herkese..:))

Elimde az az renkli yünler vardı ben de onlardan yine tığ işi sepetler yaptım..

Biri pembe biri mavi...




İki renk pembe yünden tığ ile yaptım.
Beyaz bir kurdele ile süsledim..


Bu ise mavi sepetim.. Yine beyaz kurdele ile süsledim..


Mestoş pencereden yağmurlu sokağımızı seyrediyor..


Annemin menekşesini göstermesem olmaz..:))


Bu ise bizim evin penceresinden sokağımızın görünüşü..
Yağmurlu ıslak ve serin bugün..
Selam ve sevgiler..:))

8 yorum:

  1. çok hoş gözüküyor elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Oy oy ellerine sağlık canım :)
    Hiç de boş durmuyorsun...
    Mestan da bize küsmşmü ne ??
    Evet ya menekşeleri pek güzeldi Perihan teyzemin...Çok selamlar canım...Öpüyorum hepinizi...

    YanıtlaSil
  3. :) üşümez artık çiçekleriniz bende ne yazık ki bu marifet yok olsa kuşlarımın kafesi için yapardım :))

    YanıtlaSil
  4. Benim peluş ta dışarıyı izlemesini çok seviyor .mestuş çok tatlı.boncuk pelo blogum beklerim

    YanıtlaSil
  5. annenin menekşesi de senin sepetlerinde bir harika sevgiler sizlere

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. olmazmı bır suru artan ıpler var bak fıkır oldu sımdı selamlar sevgıler

    YanıtlaSil
  8. ne şeker olmuşlar!ellerine sağlık canım.sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...