15 Ağustos 2014 Cuma

Günün Ojesi.. Golden Rose 06..

Merhabalar,
Hayırlı Cumalar....

Cuma gününün bana verdiği enerjiye bayılıyorum çünkü yarın haftasonu.. Ama ne yalan söyliyim emekli olduktan sonra günleri karıştırıyor ve hatta unutuyor olabilirim..:)))

Günümü motive den bu güzel oje  bu günümün ojesi..


Golden Rose Rich Color.. 06 numaralı ojesi..
Turuncu renkli ve içinde altın ışıltılar var..


Tırnaklarımı hiç uzatamıyorum.. Ben de kısa tırnakta da güzel duracak renkleri tercih ediyorum..
Bence güzel oldu..:))
Arkadaşlarıma güzeeeeeeel haftasonu diliyorum..:))

2 yorum:

  1. ben bu golden rose'un rich color serisini çok seviyorum zaten. sizdekinin rengi de çok hoşmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bi rengi var. hımm bende almalıyım bu renkten.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...