24 Ağustos 2014 Pazar

Pekbilmiş Mini Event Etkinliğimiz ve Sponsorlarımız..

Merhabalar çok güzel günler diliyorum.
Mutlu pazarlarınız olsun inşallah..

Bu yaz benim için oldukça eğlenceli neşeli güzel ve sıcak geçiyor. Yepyeni arkadaşlarla tanışıyorum ve çok güzel zamanlar geçiriyoruz..
Bu güzel zamanlardan biri de dün 23. Ağustos da yaşandı..

Sevgili güzel arkadaşımız Pekbilmiş mini bir etkinlik düzenledi. Aslında ismi mini yalnızca. Etkinliğimiz ve sponsorlarımızın bize gönderdikleri hediyeler hiç de mini değildiler ve öncelikle Pekbilmiş arkadaşıma ve sonra bizi destekleyen sponsorlarımıza çok çok teşekkürler ediyorummm..:))


Tabiri caiz ise Az zamanda Çok büyük işler başardık cümlesi sanırım pekbilmiş için de söylenebilir. Çünkü çok kısıtlı bir zamanda arkadaşlarımızı ve sponsorlarımızı organize etti. Sağolsun...


Willy Wonders Coffee de yaptığımız toplantı. Mekan gerçekten çok nezih çok güzeldi. Çok çok teşekkürler ediyoruz...


Bizleri yalnız bırakmayan sponsorlarımız...


Sevgili blogger vlogger arkadaşlarımız...


Sevgili pekbilmiş organizasyonu sağladı..


Pati süslerimiz. Naçizane bıyıklar dudaklar ve gözlükleri ben yaptım keçeden.. Keçe parti süsleri..





Veeee Sponsorlarımız...


Bizi her toplantımızda destekleyen asla yalnız bırakmayan Watsons..
Kocaman içi dolu bir kutu göndermiş. Ve içinden çıkan bu güzellikler. Hepsi birbirinden güzel ve en yeni ürünler... Gerçekten müteşekkiriz Watsons...:))


Ecowell Eco bio Cosmetics bizimle birlikteydi. Bize bu güzel losyonu göndermiş.. Ben şahsen bayıldım. Yazın cildimizin güneş ile temasında cildimizi tamamen organik içeriği ile koruyacak. Bugün tatile çıkıyorum ve Ecowell losyon çantamda yerini aldı bile..
Bu losyon ile ilgili tanıtımı  

Ayşenur Yazıcı hanımdan yukarıdaki linklerde seyredebilirsiniz..


Bargello Perfume bizlere hem oda parfümü hem de normal parfüm göndermiş. Ben her ikisinin de kokularını çok beğendim. Özellikle parfüm kalıcı gibi duruyor. Hemen kullanmaya başlayacağım.. Çok teşekkürler..:)))


Rüya atolyesi bizlere herbiri birbirinden şirin magnetleri göndermiş. Çok çok tatlılar. Ellerinize sağlık çok çok teşekkürler...



Daha önce adını pekçok arkadaşımdan duyduğum bir fikir bir sihir ile bu organizasyonda tanışma fırsatı bulduk..
İyi ki de tanıştık. Arkadaşımız bizlere her birimizin en çok sevdiği şeylere göre paketler hazırlayıp göndermiş. Ve ayrıca bu melek kanatlı lokumları da kendisi yapmış...
Benim hediyem kedişli tatlı bir defter..:))



Bu güzel tabloyu görüyor musunuz. Ben bayıldım bayıldım. Retro tam benim tarzım. PlusCanvas her birimize ayrı çok güzel tablolar göndermiş... Tarzımı ve zevkimi bu kadar iyi bilmesi inanılmaz mutlu etti beni. Bu güzel tablo da çantamda yerini aldı Yeni evime gidiyor..:)))


Veee şu güzel baykuş anahtarlığa bakın.. Elinden muazzam işler çıkan sanatçı arkadaşım sevgili Hobistanya nın her birimize hediyesi. Sanırım söylenecek söz yok.. Ben inanılmaz sevdim. Veeeee yeni evimin anahtarını hemen bu anahtarlığa takıyorum. İnşallah bana şans getirir. Çok teşekkürler ediyorum güzel arkadaşım benim. Ellerin dert görmesin...:))



Bizim günümüz böyle güzel geçti işte. Ben tüm arkadaşlarım ile çok eğlendim.. Hepinize mutlu sağlıklı çok güzel neşeli günler diliyorum..
Sevgilerimle..:)))

6 yorum:

  1. ben bu blogger/vlogger organizasyonlarına bayılıyor ve açık söyliyim çok kıskanıyorum zira ömrü billah marmariste bir blogger toplantısı olacağını zannetmiyorum... birbirinden bakımlı hanımları görmek kimin kim olduğunu tahmin etmeye çalışmak çok keyifli....

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir etkinlik olmuş böyle <3

    YanıtlaSil
  3. maasallah genc kız gıbısın

    YanıtlaSil
  4. Ablam benm asıl yardımların için ben çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş yine canım :)
    Senin keçe süsleri de çook güzel olmuş . Ellerine sağlık. Hediyeler ise birbirinden güzel :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...