3 Eylül 2014 Çarşamba

Ayvalık Rüzgarı...:))

Merhabalar,

Mutlu günler diliyorum tüm arkadaşlarıma..:))

Ben yine gittim Ayvalık a ve yine döndüm.. Beni de bu yollar mahvedecek..:))

Mecbur kızımın üniversiteye kayıtları için döndüm. Onu kaydettirmeye gideceğiz.....

Ben bu süre içinde Ayvalık ın güzel görüntülerini sizlerle paylaşmak istiyorum..:))





Yollar bende hiiiiiç bitmez..:))




Evim evim Güzel evim...




Sarımsaklı Plajında....



Tüm sevgili arkadaşlarıma çoook güzel mutlu huzurlu günler diliyorum.....:)))


9 yorum:

  1. ama şimdi bu bize yapılır mı :(( ühüü ühüüüü çok güzelmiş oralar :)
    hadi çabuk halledin işlerinizi ama özlüyoruz bizde bikere !!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın da Kayseri yolcusuyuz. Sorma Hazelciğim. Ölcem yorgunluktan birgün..:))

      Sil
  2. sanada kolay gelsın dıyelım tatlı kosturmalar bunlar sevgıler

    YanıtlaSil
  3. cnm ayvalık ne güzel bi yer. tam tatil cenneti :) gitmek lazım bi gün.

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    çay makinesi

    YanıtlaSil
  5. Bu sene yine Side'ye uğradım, aklıma geldiniz.
    İnşallah seneye Ayvalık'ı görmek istiyorum.
    bu arada ben de bir miminiz var :)

    YanıtlaSil
  6. Lovely photos!
    Have a great month :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ayvalık çok güzel bir yer.Yıllar öncesinde bir kaç defa gitmiştim.Uzun zamandır gitmiyorum.Ama gerçekten görülmeye değer bir yer ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...