24 Ekim 2014 Cuma

İnstagram Kış etkinliğimiz..:))

Çok güzel akşamlar diliyorum tüm arkadaşlarıma..

Gerek bloğumda olsun gerek instagram da çok çok güzel arkadaşlar tanıdım ve tanımaya da devam ediyorum..:))

İşte yine bu vesileyle instagramdan kış etkinliği kapsamında tanıştığım bir arkadaşım daha oldu. Sevgili Yasemin http://www.lifeofyasmina.com/ bloğunun sahibesi genç arkadaşım ile tanışmış ve hediyeleşmiş olduk.
..
Kış etkinliğini sevgili @makyajbenimdunyam ve sevgili @nurs_studio düzenlemişler sağolsun bizleri de davet etmişler. Benim hediyeleşme arkadaşım @lifeofyasmina idi.

Bana öyle güzel cicişler hediyeler göndermiş ki vallahi bekleyemedim kullanmaya hemencecik başladım bile..:)))


Bakar mısınız. Sevgili Yaseminciğim abartmış çok çok mahçup etti beni..:))




Ben bu vesile ile tanımış olduğum tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum..
Veeee yılbaşı etkinliği geliyor çooook yakında..:))
Selam ve sevgilerimle..:))

1 yorum:

  1. Güle güle kullanılsın hepsi çok cici. Güzel bir etkinlikmiş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...