21 Ekim 2014 Salı

Kirpi İp Sepetlerim...

Merhabalar,
Çok güzel akşamlar...:))

Bence bir insan ürettiği şeyler ölçüsünde mutludur. Eğer birşeyler ortaya çıkarıyorsa, en azından hergün biraz biraz gayret ediyorsa benim için makbul insandır.
..
 İlla ki el işi örgü filan bilmesine gerek yok. Bir kitap açıp 3 cümle bile okuyorsa, öğrenebiliyorsa ve uygulayabiliyorsa, bir yemek, pasta börek yapıp onu arkadaşlarıyla paylaşabiliyıorsa, işe gidip ekmek parası kazanıp çoluğuna çocuğuna bakabiliyorsa, sokakta gördüğü aç hayvanın karnını doyuruyorsa, o zavallıları evine misafir edip koruyup kolayabiliyorsa, şefkat ve merhamet dilde değil yüreğinde hissedebiliyorsa o zaman o makbul insandır....

Geri kalanlarına da bizler ASALAK diyoruz...
Misal.... Mide Bağırsak solucanları gibi... Kan emen keneler gibi..
Eveeeet kımıl zararlıları gibi...:))

Ki onlar kendilerini kaaayet iyi biliyorlar..:))
Burdan öpüyorum onları.. Muccckkks..

İşte benim son emeklerim.. Çok cici kirpi ip sepetlerim..:))






Kımıl zararlısız, Asalaksız, Kene börtü böceksiz bir hayat mutlu akşamlar diliyorum tüm arkadaşlarımaaaaaa...

2 yorum:

  1. kımıl zararlılar! :))))
    akşam akşam güldürdün beni.dilerim kımıllarda okur ve ü<erlerine alınırlar :))
    sepetlerin şirin mi şirin güzel mi güzel.başka ne demeli.ellerine sağlım ve birde devammm demeli.çok öpüyorum özlemciğim
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah okumazlar Dolunaycığım.. Okumazlar da anlamazlar da kendilerini eğitmezler de.. Akıllanmazlar da..:))
      Canımsınn öpüyoruuummmm..:)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...