30 Ekim 2014 Perşembe

Psikiyatrist. Roman-Yorum

Merhabalar,
Güzel günler diliyorum tüm sev gili arkadaşlarıma...:))

Uzun zamandır düzenli kitap okumalarıma ara vermiştim istem dışı olarak. Ama henüz bitirdiğim  Wulf Dorn un Psikiyatrist romanı ile tekrar aynı zevki yakaladım..

Bu yazarı ilk kez bu kitabı Psikiyatrist ile tanıdım ve iyiki de tanımışım..
Hem yazarı sevdim hem romanı..


ARKA KAPAK :

Şiddet mağduru bir kadın hasta, psikiyatrist Ellen Roth un kabusu haline gelir. Kara Adam tarafından izlendiğini iddia eden hasta gizemli bir biçimde iz bırakmadan ortadan kaybolur. Şimdi kendi hayatını da hastasınınkini de tehlikeye atan korkunç bir oyunun ortasındaki Dr. Ellen Roth için hiç kimseye güvenemediği umutsuz bir savaş başlamıştır. Şeytani bir yapbozun parçalarını bir araya getirmeye çalışmaktan başka çaresi kalmayan genç psikiyartist, korku, şiddet ve paranoyadan oluşan bu labirentte çıkış yolunu bulabilecek midir.:))


Bu son derece yakışıklı yazarımız Wulf Dorn un yazmış olduğu ilk roman..

Açıkçası ben bu derece etkileyici, sürükleyici ve sonunu asla tahmin edemeyeceğim bir roman beklemiyordum inanır mısınız...
İlk başlarda sıkılsam da ortalardan sonra şok oldum elimden bırakamadım ve herşeyden önemlisi tüm tahminlerim de boşa çıktı..:))
Ciddi anlamda sevdim. Çok fazla anlatmak kopya vermek istemiyorum.
Ama size şöyle söyleyebilirim. Yazarın diğer kitaplarını da sipariş vereceğim ve hatta yazarın henüz Türkçeye çevrilmemiş kitaplarını bile almayı düşünüyorum beklemeye tahammülüm yok benim..:)))



Ama psikiyatrist deyince sizin de aklınıza hemen Prof. Dr. Arif Verimli hoca gelmiyor mu.. Benim ilk gelen isim Arif Hoca. Yıllardır sevdiğim, saygı duyduğum severek takip ettiğim şeker mi şeker hocamız...:))

Her nedense şimdiye kadar gittiğim onca psikiyatrist arasında aklıma ilk gelen Arif Verimli hoca. Ellerinden öpüyorum kendisinin ve zevkle Müge Anlı da seyrediyorum..:))

Selam ve sevgilerle..:))))

4 yorum:

  1. Güzel kitapmış notumu aldım sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve önemli bir not oldu, teşekkürler. Ben de ilk kez duydum. Ilk romanı olmasına rağmen kurguyu ustaca oluştumus anlaşılan merak ettim:)

    YanıtlaSil
  3. Ojenin konsepte uygunluğu gözden kaçmadı tabii, miiiew

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz kitaplari cok severim, butun tahminlerin bosa cikmasi ilgincmis :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...