27 Ocak 2015 Salı

Konya Kitapseverler Topluluğu Kitap Etkinliğimiz...

Merhabalar,
Sevgili arkadaşlar...
Günlük koşturmacam ve yoğunluğum içinde bloğum ile fazla ilgilenememeye başladım biliyorum. Ama bu koşturmacanın gerçekten çok güzel bir anlamı vardı.
Konya Kitapseverler topluluğu adı altında kurmuş olduğum topluluğumuz 17. Ocakta ikinci toplantısını  Konya Demgah Kafe de yaptı.
Sevgili arkadaşım Neslihan ın da yardımıyla http://alonenes.blogspot.com.tr/ düzenlemiş olduğumuz toplantımıza iki ayrı yazar ve çeşitli yayın evleri yeni çıkan kitapları ile katıldılar...


İlk yazarımız aynı zamanda Düşeyazanlar yayıncılık ın da sahibi sevgili Ahmet Şefoğlu idi. Toplantımıza katılarak bizleri onurlandırdı...


İkinci yazar konuğumuz Rikkati-Kalp kitabının da yazarı Yrd. Doç. Dr. M. Yasin Aslan Hocamız idi..
Hocamızın güzel jesti Konya kitapseverler topluluğu adına bana ve Neslihan arkadaşıma plaket takdim etti. Her iki yazarımıza da toplantımıza katıldığı için sonsuz teşekkürler ediyoruz. Yüreklerine sağlık diliyoruz...


Toplantımız çeşitli gazatelerde de yayınlandı ben özellikle toplantımıza ilgi gösteren değer vererek gelen www.konyahaberal.com gazetesinden Emrah Bey e de teşekkürlerimi bir borç bilirim...



Bu son derece manalı kurabilerer sevgili @semartcookies den hediye geldi. Arkadaşım ellerine sağlık diliyorum.. Son derece güzel ben yemeye kıyamadım..:))


Ayrıca bizlere hediye ettiği kitaplar için Eme yayıncılık, Elf Yayıncılık, Altınpost Yayıncılık ve Parafiks Yayınevi ne de sevgi ve teşekkürlerimi bildirmek istiyorum...


Katılımcı çoğu arkadaşım da sağolsunlar elleri boş gelmemişler. Her birimize çok güzel kitap ayraçları yapmışlar. Burdan da http://gonuldenele.blogspot.com.tr/ http://orgugiller.blogspot.com.tr/, http://instagram.com/nrnyvz, http://pembeduslerulkesi.blogspot.com.tr/, http://alonenes.blogspot.com.tr/ arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler etmek istiyorum...


Son olarak da bu güzelliği göstermek istiyorum...
Sabahlara kadar uğraşıp fırının başında pişmesini bekleyen güzel kızım her birimize ki toplam 30 kişiydik bu cupcake lerden yaptı..
Ellerin yüreğin gözlerin dert görmesin güzel kızım diyorum..:)))

Konya kitapseverler Topluluğu yalnızca instagramda @konyakitapseverler_toplulugu adı ile yer almaktadır. Bunun dışında facebook twitter vb gibi hiçbir yerde yer almamaktadır. Benzer isimlerle bixim topluluğumuzun hiçbir ilişkisi yoktur. Topluluğumuz hiçbir siyasi fikir, amaç ve ideoloji gütmemektedir. Tek amacımız her inanış, her fikirden insanın bir araya toplanarak KİTAP çatısı altında bilgi ve fikir alışverişi yapmasıdır. Zaman içinde dahaçok kitapsever arkadaşlarla biraraya geleceğimize inanıyorum.....

Selam ve sevgilerle...:))))))

3 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  2. Canım ne kadar güzel bir buluşma gerçekleştirmişsiniz ,çoktan kalabalık bir kitap sever topluluğu maşallah :))) çok güzel görünüyorsun bu arada ;) elbisen çok yakışmış :)))öpüyorum çok çok ;)))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir etkinlik düzenlemişsiniz. keşke orda olsaydım dedim okurken..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...